Урок української мови. 8 клас
Тема. Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертанні
Мета: створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.
Навчальна: навчити учнів виділяти звертання в контексті, аналізувати їх стилістичну роль, правильно інтонувати речення зі звертаннями, розставляти розділові знаки; формувати загально пізнавальні вміння визначати спосіб морфологічного вираження звертань; удосконалювати пунктуаційні вміння щодо правильної розстановки розділових знаків у реченнях зі звертаннями.
Розвивальна: розвивати творчі вміння трансформувати прості речення на речення із звертаннями, розширювати речення шляхом самостійного введення в них слів – звертань, реконструювати синтаксичні конструкції відповідно до комунікативного завдання, конструювати речення за опорними словами, схемами – моделями; за допомогою мовленнєво – комунікативного дидактичного матеріалу розвивати культуру спілкування, вміння помічати весняні дивинки.
Виховна: виховувати в учнів самостійність, кмітливість, доброзичливість, повагу до людей, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати; спостережливість за весняними змінами в природі.
Обладнання: експрес-підручники з теми «Звертання», презентація.
Тип уроку: урок з використанням технології зустрічних зусиль.
Ланцюжок навчальних ситуацій
Слайд 1 Любі друзі, щедрої весни вам, гарного розмаю!
Слово вчителя
Доброго дня, дорогі діти, шановні колеги! Мені дуже приємно бачити Вас на уроці української мови.
Березневий деньок сьогодні видався надзвичайно гарним. Я дуже задоволена, що зустрілася з такими гарними учнями. Діти, мені хочеться вас запитати, з яким настроєм ви прийшли на урок. Якщо з радісним і піднесеним, то підніміть червону квіточку, якщо ви спокійні та врівноважені – підніміть жовту брунечку, якщо схвильовані – голубеньку.
Діти піднімають квіточки. |