Учитель початкових класів,
вища кваліфікаційна категорія
Педагогічне кредо: « Не поряд і не над, а разом».
Життєве кредо: «У будь-якій ситуації залишатися людиною!»
Головне завдання - прийняти й полюбити учня таким, яким він є, а не яким може й повинен бути.
Наша школа – школа творчості. Ми повинні виховати людину, здатну створювати своє власне життя, здатну до самовизначення.
Час летить, змінює все довкола. Але всім неодмінно світитиме далеким вогником, оповитим солодким, стискаючим серце спогадом, – дитинство і юність. Бо це справді найкраща пора життя людини і проходить вона у школі. Юність захоплює дружбою, мріями, першим коханням…
Але…Усе в цьому світі має свій початок і своє закінчення. На жаль, спливає і шкільна юність…
Дорогі мої учні! Знайдіть себе і будьте собою. Пам’ятайте, що на Землі немає другої такої людини, як ви.
Якщо ти не можеш бути сосною на вершині пагорба, будь деревцем у долині; але ж тільки будь найкращим деревцем біля джерела! Будь кущиком, якщо ти не можеш бути деревом. Якщо ти не можеш бути кущиком, будь травинкою і зроби дорогу щасливішою. Виграємо ми чи програємо – не так важливо. Проявляй усе краще, що в тобі є. Знайди себе і будь собою!
Бажаю вам, юні друзі, успіхів, здійснення всіх задумів. Хай щасливим буде для вас шлях шкільного життя, хай завжди поруч будуть вірні друзі та мудрі наставники!
Пишайтеся школою і зробіть все, щоб вона пишалася вами.
Кузьменко Світлана Петрівна -
заступник директора з навчально-виховної роботи
Учитель географії, вища кваліфікаційна категорія
Учитель поспішає на урок
І зустрічі із ним радіють діти.
Важливо у співпраці - перший крок
І зрозуміти роль в житті освіти
Ось так я розумію учительські будні , учнівські питання , на які завжди повинні бути відповіді. Бо для учня вчитель – той, хто знає , як відповісти, коли відповіді навіть немає.
Як же добре, що в українському алфавіті можна знайти літери, якими розпочинаються найпотрібніші, найвагоміші слова.
Учитель... Ерудований і творчий, толерантний і вимогливий, веселий і життєлюбний!
Учень... Сучасний, зацікавлений, активний, обдарований, непосидючий, талановитий.!
Кожна дитина – талант, але для неї потрібно створити спеціальні умови , тоді результат буде бажаним.
Тому головною метою діяльності педагогічного колективу є створення найбільш сприятливих умов для забезпечення високої якості навчання й виховання .Співпраця набагато далекоглядніша, ніж визначення змагальності : хто кращий, хто перший .
Гарних методів навчання і виховання існує стільки, скільки існує хороших вчителів. Бажаємо Вам бути хорошими вчителями в найширшому розумінні цього слова!
Якименко Ніна Олексіївна -
заступник директора з виховної роботи
Учитель української мови та літератури, вища кваліфікаційна категорія, старший учитель
або ремесло, пройняте творчістю. Б. Степанишин Творчість – найбільший дар людини, самовираження свого «Я», розкриття своєї неповторної індивідуальності. Педагогічна діяльність завжди передбачає творчість. Проблема - педагогічне керівництво та педагогічна підтримка творчого самовираження учнів через упровадження у виховний процес інноваційних технологій, – над якою працюємо, спрямована на творчість і класного керівника, й учня. Саме тому у школі створена власна система виховної роботи – результат продуманих пошуків педагогічним та учнівським колективом нових форм, методів і засобів виховання молодого покоління, в основу якої покладені ідеї видатних педагогів: В.О.Сухомлинського – виховання дитини через середовище добром і любов’ю, вміння бачити у кожному обдаровання; А.С.Макаренка – виховання в колективі й через колектив. Робота дитячо-юнацького об’єднання "Сонячна родина» зорієнтована на виховання особистості учня в колективі, на формування в учнів почуття радощів, забезпечення успіху, бо саме великий колективний успіх стимулює на подальшу роботу, стає передумовою до зростання активності всіх класних колективів, яка наприкінці року досягає значних показників навіть у несміливих учнів; широке залучення до участі в житті організації батьків, створення для них ситуації успіху, яка передбачає задоволення їх своєю дитиною, що додатково позитивно впливає і на особистість дитини; розширення ролі учнівського самоврядування в міру накопичення досвіду. На початку кожного року поновлюється система символів-оцінок участі класних колективів та кожної дитини в житті дитячо-юнацького об’єднання «Сонячна родина». З 2012-13 н.р. у школі запроваджена шкільна валюта – «добрики» та «добренята», якою нагороджуються учні за творчі справи. Організація виховної роботи – це завжди свіжа думка, гарно продумана кожна справа, залучення до неї всіх вихованців, тісна співпраця вчителів, батьків, вихованців. Життя насправді є пітьма, коли немає прагнення. Всяке прагнення є сліпим, коли немає знання. Всяке знання є марним, коли немає праці. Всяка праця є безплідною, коли немає любові. Халіль Джебран, ліванський письменник і філософ |