Вітаю Вас, Гість
Безпалько Ольга Миколаївна -
директор Білухівського навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад" Карлівської районної ради Полтавської області

Учитель початкових класів,
вища кваліфікаційна категорія

 

         Педагогічне кредо: « Не поряд і не над, а разом».

         Життєве кредо: «У будь-якій ситуації залишатися  людиною!»

         Головне завдання - прийняти й полюбити  учня таким, яким він є, а не яким може й повинен бути.

          Наша школа – школа творчості. Ми повинні виховати  людину, здатну  створювати  своє власне  життя, здатну до самовизначення.

     Час летить, змінює все довкола. Але всім неодмінно світитиме далеким вогником, оповитим солодким, стискаючим серце спогадом, – дитинство і юність. Бо це справді найкраща пора життя людини і проходить вона у школі. Юність захоплює дружбою, мріями, першим коханням…

     Але…Усе в цьому світі має свій початок і своє закінчення. На жаль, спливає і шкільна юність…

     Дорогі мої учні! Знайдіть себе і будьте собою. Пам’ятайте, що на Землі немає другої такої людини, як ви.

     Якщо ти не можеш бути сосною на вершині пагорба, будь деревцем у долині; але ж тільки будь найкращим деревцем біля джерела! Будь кущиком, якщо ти не можеш бути деревом. Якщо ти не можеш бути кущиком, будь травинкою і зроби дорогу щасливішою. Виграємо ми чи програємо – не так важливо. Проявляй усе краще, що в тобі є. Знайди себе і будь собою!

     Бажаю вам, юні друзі, успіхів, здійснення всіх задумів. Хай щасливим буде для вас шлях шкільного життя, хай завжди поруч будуть вірні друзі та мудрі наставники!

      Пишайтеся школою і зробіть все, щоб вона пишалася вами.




 

Кузьменко Світлана Петрівна -

заступник директора з навчально-виховної роботи

 

Учитель географії, вища кваліфікаційна категорія

 

         Учитель поспішає на урок

         І зустрічі із ним радіють діти.

         Важливо у співпраці - перший крок

         І зрозуміти роль в житті освіти


    Ось так я розумію  учительські будні , учнівські питання , на які завжди повинні бути відповіді. Бо для учня вчитель – той, хто знає , як відповісти, коли відповіді  навіть немає.

 
 

    Як же добре, що в українському алфавіті можна знайти літери, якими розпочинаються найпотрібніші, найвагоміші слова.

 

Учитель... Ерудований і творчий, толерантний і вимогливий, веселий і життєлюбний!

 

Учень... Сучасний, зацікавлений, активний,  обдарований, непосидючий, талановитий.!

 

Кожна дитина – талант, але для неї потрібно  створити спеціальні умови , тоді  результат буде бажаним.

 
 

    Тому головною метою діяльності педагогічного колективу  є створення найбільш сприятливих умов для забезпечення високої якості навчання й виховання .Співпраця набагато далекоглядніша, ніж визначення змагальності : хто кращий, хто перший .

 

    Гарних методів навчання і виховання існує стільки, скільки існує хороших вчителів. Бажаємо Вам бути хорошими вчителями в найширшому розумінні цього слова!

 

 

 

 

 

 


                                            

   
Якименко Ніна Олексіївна -
заступник директора з виховної роботи

Учитель української мови та літератури, вища кваліфікаційна категорія, старший учитель
 

 Гармонійне поєднання ремесла з творчістю

 або ремесло, пройняте творчістю.                                                                                                    

 Б. Степанишин

     Творчість – найбільший дар людини, самовираження свого «Я», розкриття своєї неповторної індивідуальності. Педагогічна діяльність завжди передбачає творчість. Проблема - педагогічне керівництво та педагогічна підтримка творчого самовираження учнів через упровадження у виховний процес  інноваційних технологій, – над якою працюємо, спрямована на творчість і класного керівника, й учня.

      Саме тому у  школі створена власна система виховної роботи – результат продуманих пошуків педагогічним та учнівським колективом нових форм, методів і засобів виховання молодого покоління, в основу якої покладені ідеї видатних педагогів: В.О.Сухомлинського – виховання дитини через середовище добром і любов’ю, вміння бачити у кожному  обдаровання; А.С.Макаренка – виховання в колективі й через колектив.

     Робота дитячо-юнацького об’єднання "Сонячна родина»  зорієнтована на  виховання особистості учня в колективі, на формування в учнів почуття радощів, забезпечення успіху, бо саме великий колективний успіх   стимулює  на подальшу роботу, стає передумовою до зростання активності всіх класних колективів, яка наприкінці року досягає значних показників навіть у несміливих учнів; широке залучення до участі в житті організації батьків, створення для них ситуації успіху, яка передбачає задоволення їх своєю дитиною, що додатково позитивно впливає  і на особистість дитини; розширення ролі учнівського самоврядування в міру накопичення досвіду.

      На початку  кожного року   поновлюється система символів-оцінок участі класних колективів та кожної дитини в  житті дитячо-юнацького об’єднання «Сонячна родина».  З 2012-13 н.р. у школі запроваджена шкільна валюта – «добрики» та «добренята», якою нагороджуються  учні за творчі справи.

      Організація виховної роботи – це завжди свіжа думка, гарно продумана кожна справа, залучення до неї всіх вихованців,  тісна співпраця вчителів, батьків, вихованців.

   Життя насправді є пітьма, коли немає прагнення.

Всяке прагнення є сліпим, коли немає знання.

Всяке знання є марним, коли немає праці.

Всяка праця є безплідною, коли немає любові.

                             Халіль Джебран, ліванський письменник і філософ