Узагальнення й систематизація знань з теми «Розчини»
[ Викачати з сервера (26.5 Kb)
]
| 16.10.2014, 10:09 |
Тема: Узагальнення й систематизація знань з теми «Розчини»
Мета: узагальнити та скоригувати знання учнів з теми «Розчини»; з'ясувати рівень засвоєння знань, умінь і навичок про процеси, що протікають у розчинах, умінь використовувати знання на практиці.
Тип уроку: узагальнення й систематизації знань, умінь і навичок.
Обладнання: таблиця розчинності, періодична система, картки-завдання.
ХІД УРОКУ
І.Організація класу
ІІ.Узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок
1. Асоціативний кущ до слова «Розчин»
2. Мозковий штурм.
1.Однорідна система, що складається з двох і більше компонентів. (Істинний розчин)
2. Електроліт, у процесі дисоціації якого в розчині утворюється один вид катіонів— Н. (Кислота)
3. Розчин, у якому кількість речовини за певної температури більше не розчиняється. (Насичений)
4. Процес розпаду електроліту на йони в розчині або розплаві. (Електролітична дисоціація)
5. Реакції взаємодії йонів у розчинах електролітів. (Реакції ионного обміну)
6. Речовини, до складу яких входять молекули води, з'єднані з ионами металів. (Кристалогідрати) |
Категорія: Середня школа | Додав: GAlina
|
Переглядів: 393 | Завантажень: 26
| Рейтинг: 0.0/0 |