Тема. РМ. Урок-подорож Калинчиним краєм в осінні куточки краси. Збір матеріалу для письмового твору-опису природи на основі особистих спостережень і вражень
Мета:
навчальна - вчити учнів збирати матеріал для письмового твору-опису,
будувати власні висловлювання на основі особистих спосте-
режень і вражень, бачити й відчувати навколишню красу
природи восени, радіти причетності до неї; передавати власним
словом те, що вражає уяву; збагачувати словник дітей
образними висловами, удосконалювати культуру писемного
мовлення;
розвивальна - розвивати уяву, пам’ять, мислення, творчі здібності учнів
засобами мови, зв’язне мовлення школярів, уміння порівню-
вати, зіставляти;
виховна - виховувати любов до природи рідного краю.
Міжпредметні зв’язки: українська література, образотворче мистецтво,
музика, природознавство.
Тип уроку: урок розвитку мовлення (урок-подорож).
Методи і прийоми роботи: створення ситуації успіху, метод «Передбачення»,
лінгвістична розминка, робота в групах, гра «Гостре
око», бесіда, створення асоціативного грона, метод
«Незакінчене речення», робота з текстом, створення
усних образків, створення словникового алгоритму,
сенкан, словникова піраміда, міні-твір «Усе із букви
ша починається», розгадування ребусів, робота з
роздавальним матеріалом. |