Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Середня школа

Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники – назви істот і неістот
[ Викачати з сервера (19.8 Kb) ] 16.10.2014, 12:01
Тема блоку. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники – назви істот і неістот (повторення). Іменники загальні та власні. Велика буква і лапки у власних назвах Мета: навчальна - поглибити знання учнів про іменник як частину мови; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти іменник від інших частин мови; правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль, поглибити знання учнів про іменники назви істот і неістот, власні і загальні назви; удосконалювати навички правильного написання власних назв іменників і доречного використання цієї частини мови в усному і писемному мовленні; розвивальна – розвивати зв’язне мовлення учнів, уміння досліджувати мовні явища, правильно будувати свої висловлювання у науковому стилі; виховна – виховувати любов до краси рідного слова. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань з елементами повторення. Методи і прийоми роботи: методи – робота з міні-підручником, робота в групах, «Прес-технологія», прийоми – виконання вправ, аналіз блок-схеми, опорної таблиці, проблемна бесіда, бесіда – консультація «учень – учитель», «учень – учень» (за опорною таблицею), робота із схемами-опорами, лінгвістичний бій, «П’ятихвилинне есе», Обладнання: міні-підручник, блок – схема «До іменника в гостину завітала вся родина», опорні таблиці «Власні і загальні назви означає», «Ще істоти і неістоти може називати», схеми-опори.
Категорія: Середня школа | Додав: GAlina
Переглядів: 501 | Завантажень: 23 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: