ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ З РОЗВИТКУ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ
[ Викачати з сервера (27.1 Kb)
]
| 17.10.2014, 08:30 |
У формуванні вміння молодших школярів чи¬тати науковці визначають три аспекти:
1)опанування повноцінної навички, тобто до¬сягнення швидкого, правильного, свідомого і виразного читання;
2)розуміння на доступному змісті художніх об¬разів, співпереживання зображуваному, тобто сприймання й усвідомлення специфіки ху¬дожнього твору;
3)уміння мислити під час читання і в зв'язку з прочитаним.
Як бачимо, це вміння складне, опанувати його можна лише за умови постійного відпрацювання всіх згаданих аспектів, під час читання творів різних жанрів. Дитина вчиться читати, здебіль¬шого, на уроці, тому виняткового значення набу¬ває вміння вчителя організувати роботу.
Формуючи якості читання, не можна надавати перевагу якійсь одній з них. Тут необхідні тісний взаємозв'язок, взаємовплив, взаємопроникнення. Усвідомленість залежить від правильності й ви-разності читання; правильність — від темпу його усвідомленості; виразність — від усвідомленості,, правильності, темпу. |
Категорія: Початкова школа | Додав: GAlina
|
Переглядів: 600 | Завантажень: 43
| Рейтинг: 0.0/0 |