Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Початкова школа

Розв’язування задач за коротким записом. Порівняння іменованих чисел. Квадрат. Самостійна робота.
[ Викачати з сервера (25.3 Kb) ] 19.11.2013, 03:19

Урок

Тема.  Розв’язування задач за коротким записом. Порівняння іменованих чисел. Квадрат. Самостійна робота.

Мета уроку:навчити дітей розв’язувати задачі за коротким записом, перевірити набуті знання, ознайомлення з геометричною фігурою - квадратом; розвивати логічне та критичне мислення; виховувати любов до природи.

 

Обладнання:малюнок іграшкового магазину, малюнки різних іграшок по к-ті учнів у класі,рюкзачок,червоний олівець, лінійка, простий олівець, короткий запис задач,емблема сонечка.

Хід уроку

Ι. Організація класу.

Пролунав дзвінок,

Покликав на урок.

Станьте, дітки, всі рівненько,

Посміхнітеся гарненько.

Настрій гарний узяли

І урок розпочали.

- Сьогоднішній урок математики проведу я – Тущенко Віра Володимирівна. А ще у нас гості, тож поверніться всі і привітайтеся до гостей.(Діти вітаються).

     1 учень. З вами ми часу не гаймо,
                    Урок математики починаймо!
                     І сувора і чудова

Математики країна –

Праця тут іде завзята.

       

      2 учень. Математика - наука

Точна і серйозна.

І прожить без неї нам

Навіть дня не можна.

 

II. Робота над темою уроку

Вчитель:Тема нашого уроку: розвязування задач за коротким записом. Порівняння іменованих чисел. Квадрат. Самостійна робота. Розвиватимемо логічне мислення, повторюватимемо вже вивчений матеріал, подорожуватимемо.

- Подумайте, чого ви сподіваєтесь навчитись на цьому уроці?(Відповіді учнів)

Вчитель:     Щоб кораблі водити,

Щоб пілотом стати,

Потрібно перш за все

Добре математику знати.

 

1. Повідомлення завдань уроку.

- А зараз ми  з вами, дітки, вирушимо  в подорож до Королівства  Математики. А що ми візьмемо із собою в дорогу, щоб не було нам нудно?

Діти: Іграшку!

 

2. Фронтальна перевірка д.з.

Вчитель: Правильно, а купимо ми її в нашому магазині іграшок. Але магазин цей незвичайний, так як для покупки не потрібні гроші. Тут потрібні ваші знання.

 

 

На зворотній стороні кожної іграшки записані приклади, якщо ви їх вирахуєте , то іграшка буде ваша.

Гра за №187 ст.36


(Діти вирішують приклади, записані на зворотній стороні паперових іграшок і забирають  їх собі напам’ять.)

Взаємоперевірка.

- А чи знайомі вам ці приклади? Так, це приклади з домашнього завдання.

 

3. Робота в русі.
Вчитель: А що нам ще потрібно взяти з собою в дорогу, діти?
Діти: рюкзак.
Вчитель: Правильно, рюкзак. А щоб зібрати цей рюкзачок в дорогу, потрібно швидко виконати завдання.

- Давайте пригадаємо, як називаються числа при додаванні?

- Як знайти невідомий доданок?
За вправою
№189

Відповіді до завдань розвішані по класу. Дітям потрібно знайти правильну відповідь.


4. Робота над задачею (усно).
Вчитель: А тепер, діти, ми взнаємо, чи не дуже важкий наш рюкзак, адже таким  дітям, як вам, можна піднімати не більше 5 кг. А допоможе нам в цьому задача, яку нам потрібно розв’язати.

Задача.
Маса хлопчика – 20 кг.
Маса рюкзака – ? на 15 кг менше.

- Як ви думаєте, яке запитання потрібно поставити до задачі?
Вчитель: Ну що ж ми дізналися, що рюкзак наш не заважкий. А значить, тепер ми можемо вирушати в подорож.

 

Фізхвилинка

 

Але спершу зупинимось на станції «Відпочинок».

Зарядка для очей (або відеоролик).

 

Швидко розплющили і заплющи­ли очі.

Вправа «Маятник» — рух очей влі­во, вправо.

Вправа «Стовпчик» —  рух очей вгору, вниз.

Вправа «Катання з гірки» — рух по діагоналі.

Вправа «Рух по квадрату» — квад­рат

 

5. Робота в парах.

Вчитель: А щоб рухатись далі нам потрібно пройти стежиною в густому лісі. І щоб не заблукати - у кожному рядку знайди зайве число. Працюємо в парі.

За вправою №190

 

6.Хвилинка каліграфії.

Вчитель: А зараз відкрийте свої зошити і пригадайте правило:

                      Зошит свій я відкриваю

                      Так, як вчили покладу

 

                      Сяду рівно, не зігнуся,

                      За роботу я візьмуся.

 Вчитель: Відступіть від попередньої роботи 4 клітинки і запишіть сьогоднішнє число : 15 жовтня. Давайте пригадаємо як правильно написати цифру 7.

- Запишіть красиво і правильно цифру 7.Всі молодці, бо дуже стараються.

 

7.  Гра «Мовчанка».

Вчитель: А тепер давайте пограємо в гру «Мовчанка».

В чому її суть. Вам потрібно, у виразах, поставити знаки: + чи , і мовчки записати в зошит.

- Давайте і на дошці поставимо знаки.

 

8. Робота над задачами.

Вчитель: Мандрували ми, мандрували, поки не зустріли чарівницю Осінь.

- Дітки, давайте подумаємо, а чому саме «Осінь»?

- А що таке осінь?

(пора року)

- А які місяці ви знаєте?

- А хто мені назве ознаки осені?

- Хто підкаже, чим же багата осінь?

(Врожаями)

Виставляються на стіл три кошики з яблуками.

- А в нашому випадку – це яблучка.

- Скажіть мені,будь ласка, яблука – це овочі чи фрукти?

- Хто знає, а чим корисні фрукти?

(В них багато вітамінів).

- А щоб рухатися далі, нам потрібно виконати завдання чарівниці Осені.

(На дошку вивішуються короткі записи задач.)

Потрібно придумати і записати задачі.

На основі №192.

- Молодці. Справилися і з цим завданням.

- Тож в якому з кошиків більше яблук, а в якому – менше.

 

 9. Самостійна робота.

- А ось зараз я роздам вам кленові листочки , на яких ви повинні порівняти іменовані числа. За вправою №194.

- Здайте листочки на перевірку.

Вчитель:Працюєте ви дуже гарно. Тож пора вже й відпочити.

 

Відеофізхвилинка

 

Вчитель: Ой, а що це?
Діти: Замок!
Вчитель: Значить ми перед замком Королівства Математики. Але, чому, нас ніхто не зустрічає? Мабуть , потрібно щось зробити для цього? То, що ж, будемо працювати далі?
Діти: Так.

 

10. Робота за підручником

- Відкриваємо підручник на сторінці 38.

 

а) Коментоване виконання вправи №195.

б) Самостійна робота за № 196.

 

11. Диференційована робота за карт­ками

а) Робота в групах. На групу дається квадрат. Довести, що це квадрат.

б) У чотирикутника відрізали один кут. Скільки кутів буде у фігури, яка утвориться після цього?

Вчитель: І знову ви молодці! Тож зараз ви побачите королеву Математики.

За те що ви сьогодні дуже старалися, виконували всі завдання на шляху до її Королівства, вона вас нагороджує емблемами. Але це не зовсім прості емблеми, вони з вашим домашнім завданням. (пояснити д/з)

III.    Рефлексія.

Вчитель: Лише одним помахом чарівної палички королеви Математики ми з вами знову повертаємося в наш клас.

                       Ось і уроку кінець!

                       Хто працював, той молодець!

                       Що сподобалось вам, поділіться.

                       Що важким було, пожаліться.

 

«Авторський стілець»

- Чи справдилися ваші сподівання?

- А зараз, хто хоче, підійдіть до столу і виберіть ту картку з написом, яка підходить

до вашої відповіді.

Сподобався урок                                        НІ                               Хотілося б ще таких уроків

Почувався впевнено                                  Було цікаво               Я задоволений

Розвивали логічне мислення                   НЕ ДУЖЕ                  

Повторили необхідний матеріал              Було сумно

- Дякую вам , дітки, за чудовий урок. І за це вам в подаруночок від чарівниці Осені кошики із вітамінами - яблучка.

Категорія: Початкова школа | Додав: GAlina | Теги: початкова школа, конспект уроку, школа, математика
Переглядів: 2147 | Завантажень: 78 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: